U slučaju bilo kakvih nejasnoća, pišite nam.
Potrudit ćemo se da ponudimo najbolje rješenje.
Odredbe i uvjeti kupovine
OPŠTE ODREDBE
Ovim se uvjetima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacija proizvoda koji su ponuđeni
na ovim stranicama. www.kamart.ba internet stranice mogu se koristiti za Vašu privatnu upotrebu bezi kakvih naknada za korištenje, a prema sljedećim uvjetima i pravilima.
Vlasnik web trgovine www.kamart.ba je Studio 21 d.o.o., ID 4203144190001 sa sjedištem na adresi ul. Terezija bb, Centar Skenderija, 71000 Sarajevo Bosna i Hercegovina, a kupac je posjetitelj ovih stranica koji popuni elektronsku narudžbu, pošalje je trgovcu te izvrši plaćanje putem jednog od ponuđenih načina plaćanja.
Studio 21 d.o.o.
ID: 4202312380001
Terezija bb, Centar Skenderija
71000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Kontakt telefon: +387 63 065 904
Email: studio21@studio21.ba
NARUČIVANJE
Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu. Sve cijene izražene su u bosanskohercegovačkoj valuti, Kovertibilna Marka (KM), uključujući PDV. Kupac dodatno ima mogućnost prikaza cijena u eurima (EUR). Roba se naručuje elektronskim putem, pritiskom na određeni proizvod te spremanjem istog u košaricu.
Nakon što ste odabrali željene proizvode, na stranici Korpa pregledali stanje Vase korpe i zadovoljni ste njime, vodimo Vas do stranice za plaćanje, na kojoj unosite podatke za dostavu i naplatu i birate jedan od načina plaćanja naručenih proizvoda. Na elektronskom obrascu narudžbe navedete svoje tačne podatke: ime i prezime, adresa dostave, kontakt e-mail i telefon.
Odaberete način plaćanja:
- plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja narudžbe na adresi dostave
- plaćanje putem online servisa Monri
Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere način plaćanja, prihvati uvijete kupovine, te u slučaju plaćanja putem online servisa Monri uspješno obavi transakciju na stranicama servisa, a novac bude uplaćen na račun Studio 21 d.o.o.
Nakon zaprimljene narudžbe, dobit ćete povratnu informaciju na email adresu o statusu vaše narudžbe. Ovisno o izboru načina plaćanja dobijate email o potvrdi narudzbe, a za plaćanje kreditnim karticama bit ćete preusmjereni na stranice Monri online servisa za plaćanje.
PLAĆANJE
Monri payment
Želimo da se kupci na našim stranicama osjećaju zadovoljno i sigurno u Internet kupovini. Naručeni proizvodi ili usluge plaćaju se online jednom od kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa®. Kupovina on-line u Monri servisom Unicredit banke je apsolutno sigurna i zaštićena najstrožijim sigurnosnim standardima kartičnih organizacija Verified by VISA i MasterCard SecureCode. Prilikom plaćanja karticom putem Interneta unos podataka o kartici se vrši na zaštićenoj stranici Monri servisa. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Plaćanje po preuzimanju narudžbe
Opcija plaćanja pouzećem Vam omogućuje da plaćanje narudžbe podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu.
Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču (zaposleniku tvrtke koja vrši dostavu). Prodavatelj se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati prilikom dostave.
Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti prodavatelja kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.
Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio od prodavatelja ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova
koji su vezani za isporuku.
Sve pošiljke naručene na www.kamart.ba, a adresa isporuke je na području Bosne i Hercegovine, šalju se putem kurirske službe (brza pošta), čije je vrijeme isporuke 48 sati. Kurirska služba će dva puta pokušati kontaktirati i isporučiti pošiljku. Ukoliko kupac iz bilo kojeg razloga ne uspije preuzeti pošiljku od kurirske službe, pošiljka će se vratiti u sjedište Studio 21 d.o.o.. U tom slučaju, kupac je dužan da snosi sve troškove nastale zbog ne preuzimanja obaveze preuzimanja pošiljke.
Prodavatelj se obavezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi potvrdu kojom se odobrava online
transakcija. Nakon zaprimanja te potvrde prodavatelj se obvezuje poslati pošiljku u roku do 7 (sedam) radnih dana.
Nakon što dostavljač (tvrtka koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku od strane prodavatelja, prodavatelj više nije odgovoran za daljnji tok isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe. Za pošiljke koje se šalju na području Bosne i Hercegovine, pošiljke na adresu stižu unutar 48 sati. Za pošiljke koje se šalju na području EU, vrijeme dostave traje od 10 do 15 radnih dana.
Ako kupac umjesto fizičkog proizvoda izabere virtuelni proizvod, prodavatelj se obvezuje poslati obavijest isključivo u obliku elektronske pošte kupcu na kojoj će se nalaziti linkovi za download ili dodatne upute za korištenje sadržaja. Nakon primitka elektronske pošte (obavijesti o downloadu) kupac može odmah pristupiti korištenju virtuelnog proizvoda.
IZJAVA O KONVERZIJI VALUTE
Sva plaćanja će se vršiti u bosanskoherzegovačkoj valuti. Naplaćeni iznos na računu vaše kreditne kartice je preračunat u vašu lokalnu valutu prema tečaju kartičnih udruga.
REKLAMACIJE
Studio 21 d.o.o. se obvezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na
www.kamart.ba. Slika koja ilustrira proizvod na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda te kupac ne može reklamirati ovaj segment.
U slučaju tehničkih nedostataka ili neispravnosti proizvoda, kupac je dužan poštom, uz dostavnicu vratiti tehnički neispravan proizvod roku od 3 (tri) dana od dana preuzimanja nakon čega će prodavač ukoliko se utvrdi valjanost reklamacije, u roku do 5 radnih dana poslati kupcu ispravni proizvod ili refundirati uplaćeni novac za kupovinu proizvoda bez ikakve naknade ukoliko ne postoji zamjenski proizvod istih karakteristika.
Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača (kompanija koja obavlja poslove dostave proizvoda).
Postupak za reklamaciju:
- Kontaktirajte našu službu za korisnike e-poštom na reklamacije@kamart.ba kako biste započeli proces povrata sa sljedećim podacima:
- Broj narudžbe
- Dokaz o kupovini
- Video ili fotografija neispravnog proizvoda
- Vratite svoje artikle u originalno pakovanje
- Predajte paket kuriru, nakon što kurir provjeri povratnu pošiljku, dobro zatvorite paket.
POVRAT ROBE
Kupac ima pravo na povrat robe u slijedećim slučajevima:
- isporuka robe koja nije naručena
- isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu.
Prodavač će odobriti povrat robe Kupcu nakon prijema opravdane reklamacije telefonski ili pismeno u roku od 3 (tri) dana od dana preuzimanja istog, sa instrukcijama za povrat robe. Prodavač će kupcu poslati zamjenski proizvod istih karakteristika.
U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, Prodavač će nadoknaditi Kupcu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti.
Za sve reklamacije molimo da nas kontaktirate:
telefonom: +387 61 275 707
putem e-mail-a: reklamacije@kamart.ba
ZAMJENA
Kupci mogu zamijeniti robu 10 dana od primitka proizvoda.
Rado ćemo prihvatiti povrat artikala koji su vam stigli oštećeni ili s greškom, a zamjena istih nije moguća kada ih nema na skladištu. U protivnom, osigurat ćemo vam zamjenu za novi u skladu s našom redovnom politikom zamjene.
Kupac ima pravo da zamijeni proizvod za drugi ukoliko mu ne odgovara veličina ili model. U slučaju zamjene, kupac je dužan da o zamjeni obavijesti Prodavca u roku od 10 (deset) dana putem email-a reklamacije@kamart.ba. Kupac može zamijeniti za drugi proizvod. Ukoliko traženi proizvod ima manju cijenu od proizvoda kojeg mijenja, Prodavac nije dužan da namiri razliku u cijeni. Ukoliko traženi proizvod ima veću cijenu od proizvoda kojeg mijenja, kupac je dužan da nadomjesti razliku u cijeni.
Napomena: sniženi artikli, artikli sa oznakom “Akcija” ili ‘Sniženo’, ‘Sale’, ‘% OFF’, ne mogu se zamijeniti. Artikli koji su na rasprodaji, sniženi ili promotivni artikli, isključeni su i ne podliježu našoj redovnoj politici zamjene.
Prodavac nije dužan da napravi povrat novčanih sredstava u slučaju da nema valjanog razloga za povrat robe.